تعمیر لباسشویی بوش در مشهد

از آنجایی که لباسشویی های امروزی پیچیده تر از گذشته شده اند و همینطور از سیستم های الکترونیکی نیز بهره می گیرند، در صورت خرابی این دستگاه ها باید از افراد متخصص و کارشناس کمک بگیرید. این تعمیرات به دلیل تخصصی بودن، اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند. از این رو تعمیر لباسشویی بوش در مشهد یک امر تخصصی و حرفه ای است که نیاز به سابقه و دانش فراوان دارد. برند بوش یک برند آلمانی است که لباسشویی آن در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. بصورت کلی مشکلات رایج در لباسشویی ها یکسان می باشند اما حل کردن مشکل لباس شویی در انواع و برند های مختلف متفاوت است.

مشکلات ماشین لباسشویی بوش

  • معمولا لباسشویی ها به صورت کلی بعد از مدتی مشکلاتی پیدا می کنند که هر کدام از آن ها به دلیل خاصی به وجود می آید. در ادامه این موارد ذکر شده است و همچنین دلایل آن ها توضیح داده شده است.

تخلیه نکردن آب در لباسشویی Bosch:

    •  این مورد به شلنگ تخلیه مربوط می شود. باید بررسی کنید که این شلنگ به صورت مناسب در جای خود قرار گرفته باشد و همینطور مسدود نباشد. یکی دیگر از دلایل، انسداد فیلتر است که باعث مشکل در فرایند تخلیه آب می شود. همینطور در صورت ایجاد صدا توسط پمپ تخلیه و تخلیه نشدن آب به شکل درست، می توان گفت که این پمپ دچار گرفتگی شده است که باید مورد بازبینی قرار گیرد.

عدم چرخش دیگ لباسشویی:

    •  این احتمال وجود دارد که لباس های موجود در داخل لباسشویی دارای تعادل نباشند و بیش از ظرفیت باشند یا حتی ممکن است برنامه مناسب توسط شما تعیین نشده باشد. از موارد دیگر می توان به پاره شدن تسمه درام، تمام شدن زغال موتور و خرابی در قفل درب، یاتاقان یا کلاچ اشاره کرد.

نشت آب از ماشین لباس شویی:

    •  در حقیقت نشتی آب از هر قسمت دستگاه می تواند دلیل متفاوتی داشته باشد. به طور مثال نشتی از پشت ماشین لباسشویی این موضوع را نشان می دهد که شیلنگی که به دستگاه وارد یا خارج شده و مخصوص تخلیه آب است دارای خرابی می باشد. اگر نشتی آب از قسمت جلویی لباسشویی باشد، درب دستگاه، جا پودری و فیلتر لباسشویی دارای مشکل خواهند بود که باید به این موارد رسیدگی کنید. در صورت نشت آب از زیر دستگاه، ابتدا موارد قبلی را که ذکر شد، چک کنید، زیرا این مشکل می تواند بخاطر نشت آب از جلو یا عقب لباسشویی، به وجود بیاید. اگر باز هم مشکل را پیدا نکردید، احتمالا مشکل از داخل لباسشویی است. به علت تخصصی بودن این مورد با تکنسین متخصص لباسشویی بوش درشهرمشهد تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد لباسشویی های مدل بوش:

    •  قبل از اینکه بخواهید بخاطر صدا های دستگاه، آن را از لحاظ فنی بررسی کنید، توجه داشته باشید برخی از لباس هایی که زیپ یا قسمت های فلزی دارند در اثر برخورد به دیواره لباسشویی می توانند سر و صدا تولید کنند. اما اگر بخاطر این موضوع نباشد، می تواند به دلیل تراز نبودن سیستم باشد.

 پیچ هایی در پشت دستگاه وجود دارند که به منظور جا به جایی دستگاه نصب شده اند، این احتمال وجود دارند که این پیچ ها در زمان نصب مجموعه باز نشده باشند و باعث ایجاد صدای دستگاه شوند. توجه کنید که این پیچ ها را در زمان نصب باید باز کنید. علاوه بر این موارد وجود خرابی در بخش هایی مانند تسمه، پمپ تخلیه یا کوپلینگ موتور می تواند دلیلی برای سر و صدا باشد. همینطور زمانی که لوله های آب دارای انسداد باشند و فشار را کم کنند، سر و صدا ایجاد می شود.

ارورهای ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش شما در صورت خرابی با نمایش یک کد خطا به شما اطلاع خواهد داد. این کدها از یک حرف E  یا F و یک عدد دو رقمی تشکیل شده‌اند. این سیگنال‌های مهم در تشخیص هر مشکلی در ماشین لباسشویی بوش شما بسیار حیاتی هستند و گاهی اوقات می ‌توانند شما را از مسائل جزئی مانند بسته نشدن صحیح درِ دستگاه آگاه کنند. در ادامه برخی از این کدهای خطا را مورد بررسی قرار می دهیم.

ارور E16 یا F16 لباسشویی بوش

این پیغام نشان‌ دهنده‌ مشکل در باز و بسته شدن قفل درِ ماشین لباسشویی است. ممکنه درِ ماشین به درستی بسته نشده باشد، قفل کودک فعال باشد، ماشین بیش از حد پر شده باشد یا لباس‌ها داخل در گیر کرده باشند. اما اگه هیچ ‌کدوم از این موارد مشکل نباشد، احتمالا قفل دستگاه ایراد دارد.

ارور E17 لباسشویی بوش

اگر کد خطا ای 17 یا اف 17 را روی ماشین لباسشویی بوش خود مشاهده کردید، به معنای اشکال در سیستم آبگیری است. بررسی کنید که شیرهای آب باز باشند و هیچ خمیدگی در شلنگ ورودی وجود نداشته باشد. اگر مشکلی در این موارد وجود نداشت اما همچنان لباسشویی پر نمی شود، ممکن است مشکلی در شیر ورودی یا فشار کم آب وجود داشته باشد.

ارور e18 ماشین لباسشویی بوش

اگر این کد خطا را مشاهده کردید و ماشین لباسشویی شما به درستی و یا اصلاً آب را خالی نمی‌کند، نشان دهنده مشکل در پمپ تخلیه است. فیلتر را برای گرفتگی بررسی کنید و اگر همچنان مشکل وجود دارد، به کمک یک متخصص نیاز خواهید داشت.

ارور E19 / F19  و  E20 / F20

اگر روی ماشین لباسشویی بوش خود با هر دوی این کدهای خطا مواجه شدید، نشان‌ دهنده مشکلات مربوط به سیستم گرمایش است. تشخیص دقیق مشکل، که ممکن است شامل مدارهای گرمایش، المنت حرارتی یا ترموستات باشد، به بررسی کامل توسط متخصصان نیاز دارد.

ارور E21 / F21 لباسشویی بوش

این کد خطا در ماشین لباسشویی بوش به معنای خرابی موتور است و به همین دلیل ماشین از کار می‌افتد. دلایل متعددی برای خرابی موتور وجود دارد و برای تشخیص دقیق مشکل نیاز به بررسی و عیب ‌یابی تخصصی توسط تعمیرکار می ‌باشد.

ارور لباسشویی بوش f23

این کد خطای بوش در واقع هشدار نشتی آب است. این کد به شما اطلاع می‌دهد که سیستم آکوا استاپ دستگاه فعال شده است، یعنی به دلیل نشتی آب، آب وارد سینی زیرین دستگاه شده است. به دلیل خطر برق ‌گرفتگی، بهتر است بلا فاصله دستگاه را از برق کشیده و شیر آب را ببندید.

 

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در شهرستان مشهد

مطمئنا هزینه تعمیر هر دستگاهی به شرایط و موارد مختلفی بستگی دارد و یکسان نخواهد بود، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش نیز از این قاعده مستثنا نیست. اما به طور کلی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شهرستان مشهد به شرح زیر می باشد.تعمیر برد الکترونیکی از 600 هزار تومان تا 1500 هزار تومان، عوض کردن میکرو سوییچ از 500 هزار تومان تا 700 هزار تومان، سرویس ماشین لباسشویی به صورت کامل از 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان و همچنین عوض کردن لاستیک درب از 500 هزار تومان تا 900 هزار تومان متغیر است.

علاوه بر قیمت هایی که در بالا ذکر شد، به صورت حدودی هزینه نصب مجدد دستگاه 300 هزار تومان و عوض کردن فیلتر ماشین لباسشویی 350 هزار تومان می باشد. همچنین برای اطلاع از ریز قیمت ها می توانید با کارشناسان آشنا سرویس مشهد تماس حاصل کنید. در نهایت برای تعیین قیمت تعمیر ماشین لباسشویی به مواردی مختلفی مانند قیمت قطعات، میزان مهارت و تجربه تعمیرکار و گارانتی تعمیر لباسشویی توجه خواهد شد. هزینه ارسال کارشناس متخصص لباسشویی Bosch در مشهد (سال ۱۴۰۲) در حدود ۱۵۰ هزار تومان می باشد

مراحل تعمیر لباسشویی بوش در مشهد (bosch)      

مرحله اول: یک متخصص و تعمیر کار با مشتری صحبت می کند و از او سوالات مختلفی را می پرسد، اینگونه می تواند به صورت حدودی متوجه شود که مشکل دستگاه از کدام قسمت است. به این شکل کارشناس می تواند عیب یابی کند.

مرحله دوم: تعمیر کار لباسشویی بوش مشهد ظاهر دستگاه را چک می کند و موضوعاتی مانند نشتی آب یا خرابی در شیلنگ آب را مورد بررسی قرار می دهد. سپس اقداماتی که تخصصی تر هست، مانند نظارت بر ارور ها و خطا های لباسشویی بوش، انجام خواهد شد. این کد ها روی صفحه نمایش داده می شوند. اینگونه تعمیر کار می تواند به صورت ویژه و تخصصی عیب یا ایراد لباسشویی را تعیین کند.

مرحله سوم: در صورت وجود خرابی در قطعات، تعمیر کار آن ها را با قطعات یدکی با کیفیت تعویض می کند. بنا به سنجش متخصص اگر قطعات نیاز به عوض شدن نداشته و قابل تعمیر باشند، متخصص آن ها را تعمیر خواهد کرد. به طور مثال آن ها را تمیز، روغن کاری یا تنظیم می کند.

مرحله چهارم: در این بخش بعد از انجام تمام کار ها و تعمیر تمام قطعات خراب شده، تعمیر کار تست نهایی را از دستگاه می گیرد و اینگونه از عملکرد و کارکرد مناسب دستگاه مطمئن می شود.

مرحله پنجم و نهایی: در آخر کارشناس مربوطه به شما توضیح می دهد که مشکل به چه شکل بوده و چگونه آن را تعمیر کرده است. همچنین توضیحات و نکاتی را در مورد استفاده و نگهداری درست از دستگاه به شما خواهد گفت.

تعمیر لباسشویی بوش با آشنا سرویس مشهد

اگر برای شما سوال است که چرا باید تعمیر لوازم خانگی در مشهد را به آشنا سرویس بسپاریم چند نکته مهم را یادآور می شویم:

    • به هرکسی نمی توانید اعتماد کنید! این بزرگترین مزیت آشنا سرویس به عنوان یک شرکت رسمی با سابقه و قدمت ۷۰ ساله در مشهد است.

    • کمترین هزینه برای عیب یابی و هزینه ایاب و ذهاب کارشناس، برای اطمینان کافی است تا با چند تعمیر کار لباس شویی بوش در سرتاسر مشهد تماس بگیرید.

    • تخصص و تجربه را از ما بخواهید. آشنا سرویس به عنوان یک مجموعه و مرکز فنی دارای بیش از ۳۰ تکنسین مجرب و متخصص در تمام نقاط شهر از جمله اطراف حرم، وکیل آباد و قاسم آباد می باشد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در مشهد چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی بوش به نوع مشکل، مدل لباسشویی و قیمت قطعات مورد نیاز بستگی دارد. برای اطلاع از جزئیات با کارشناسان اشنا سرویس تماس بگیرید.

آیا می‌ توانم خودم لباسشویی بوش را تعمیر کنم؟

اگر مشکل لباسشویی شما ساده باشد، مانند گرفتگی فیلتر، ممکن است بتوانید خودتان آن را تعمیر کنید. اما اگر مشکل پیچیده‌تر باشد، بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

چه اقداماتی را می ‌توان برای افزایش طول عمر لباسشویی بوش انجام داد؟

 

  • از لباسشویی بیش از حد ظرفیت آن استفاده نکنید.
  • فیلتر لباسشویی را به طور مرتب تمیز کنید.
  • لباسشویی را به طور دوره‌ ای سرویس کنید.
گارانتی لباسشویی بوش شامل چه مواردی می‌ شود؟

گارانتی یک ساله لباسشویی بوش شامل تعمیرات رایگان در صورت بروز نقص فنی در طول دوره گارانتی می‌شود.

آیا می‌ توانم از خدمات آنلاین برای تعمیر لباسشویی بوش استفاده کنم؟

بله، آشنا سرویس خدمات آنلاین تعمیر لباسشویی ارائه می‌دهد. این خدمات می ‌توانند شامل عیب یابی آنلاین، تعمیرات جزئی و ارائه مشاوره باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]