تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

برند ال جی(LG) به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه الکترونیک و لوازم خانگی، با ترکیب نوآوری، کیفیت و طراحی شگفت انگیز، ماشین لباسشویی خود را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ها با امکانات پیشرفته، کیفیت بالا و قابلیت های هوشمندانه، زندگی را برای شما آسان تر می کند. مرکز خدمات آشنا سرویس  تعمیر لباسشویی الجی در مشهد را با بهره گیری از تیم فنی متخصص و مجرب، اطمینان از بهینه  سازی عملکرد دستگاه های شما را فراهم می سازند. این خدمات شامل تعمیرات، تعویض قطعات ضروری و به روزرسانی نرم افزارها برای حفظ کارایی و عمر مفید بیشتر لباسشویی های ال جی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان همراه آشنا سرویس باشید.

 

هزینه تعمیر لباسشویی الجی در شهر مشهد

قیمت تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد بستگی به موارد مختلفی داشته و با توجه به مدل لباسشویی و علت خرابی یا مشکل آن متنوع می باشد. هزینه ارسال کارشناس برای عیب یابی لباسشویی الجی در شهر مشهد 150 هزار تومان می باشد. همینطور شما می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان و تشریح عیب ماشین لباسشویی LG, تا حدودی به مشکل ماشین لباسشویی خود پی ببرید. بعد از مرحله عیب یابی تعمیر یا انتقال به کارگاه با توافق طرفین صورت می گیرد.

 نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

آیا دستگاه لباسشویی ال جی شما مشکل دارد؟ آشنا سرویس با تیم مجرب و متخصص خود آماده ارائه بهترین خدمات تعمیراتی می باشد. با تکیه بر سابقه ی درخشان و تضمین کیفیت، خدمات ما شامل تعمیرات انواع مدل ها و مشکلات مختلف لباسشویی ال جی می باشد. با استفاده از قطعات اصلی و تکنسین های واجد شرایط، به شما گارانتی بلندمدت و رضایت کامل را تضمین می کنیم. اگر به دنبال تعمیرات حرفه ای و قیمت مناسب هستید، با کارشناسان آشنا سرویس تماس بگیرید.

شما می توانید از طریق تیم ما سفارش خود را پیگیری کنید .

 مهم ترین علت های خرابی ماشین لباسشویی ال جی

 
 

عوامل مختلفی می توانند باعث خرابی ماشین لباسشویی LG شوند، اما برخی از علت های خرابی ماشین لباسشویی الجی در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می گیرند. با استفاده از این موارد می تواند به شما برای تعمیر لباسشویی ال جی مشهد کمک کند.

تخلیه نشدن آب ماشین لباس شویی ال جی

در حالت عمومی، تخلیه نکردن آب لباسشویی ال جی ممکن است به دلایل مختلفی مربوط باشد. در صورتی که لباسشویی شما قادر به تخلیه آب نشود، ممکن است دلیل های زیر مطرح باشد:

  • گرفتن لوله: اگر لوله تخلیه ماشین لباسشویی شما گرفتگی کرده باشد یا مسدود شده باشد، آب قادر به تخلیه نخواهد بود. در این صورت، می توانید لوله تخلیه را بررسی کرده و از گرفتگی یا مسدودیت آن پاکسازی کنید.
  •  فیلترهای خراب یا مسدود: وجود خاک یا مواد دیگر در فیلترهای تخلیه می تواند باعث مسدود شدن آنها و تخلیه نشدن آب شود. در این صورت، تمیز کردن یا تعویض فیلترها ممکن است مشکل شما را حل کند.
  • مشکل در پمپ: پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما ممکن است با مشکل رو به رو شده باشد که باعث نتوانستن آب از ماشین تخلیه شود. در این حالت، تعمیر یا تعویض پمپ ممکن است لازم باشد.

5 علت لرزش ماشین لباسشویی الجی 

علت های احتمالی برای لرزش زیاد ماشین لباسشویی ال جی ممکن است عبارت باشند از:

  1. عدم توازن: اگر لباسشویی توازن مناسبی نداشته باشد و وزن لباس ها به طور ناهموار توزیع شود، ممکن است لرزش ایجاد شود.
  2. زمین ناهموار: اگر ماشین لباسشویی روی یک سطح ناهموار قرار گیرد یا زیر آن یک شیء فشرده نباشد، می تواند به لرزش منجر شود.
  3. قطعات داخلی آسیاب شده یا خراب: استفاده بلندمدت از ماشین یا ضربه ناگهانی ممکن است باعث آسیاب شدن یا خرابی قطعات داخلی شود که لرزش را ایجاد می کند.
  4. عدم تعادل در وزن: ممکن است بار ماشین لباسشویی ناهموار یا به نحوی نادرست بارگذاری شده باشد که موجب لرزش در هنگام چرخش می شود.
  5. عدم تعادل در فنرها یا تعلیق: فنرها مسئول تعادل و استحکام ماشین لباسشویی هستند، اگر فنرها خراب یا به طور نادرست تنظیم شده باشند، ممکن است لرزش به وجود بیاید.
  6. برای رفع این مشکلات، ابتدا می توانید مطمئن شوید که ماشین روی یک سطح صاف قرار دارد و بار به طور منظم توزیع شده است. همچنین ارزیابی دقیق تعادل و تعلیق های ماشین و همچنین بررسی قطعات داخلی می تواند به شناسایی و رفع عیوب و مشکلات منجر به لرزش شود.  علل خرابی و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد را در این برگه مشاهده کنید.

لباسشویی الجی روشن نمی شود!

مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی به عوامل مختلفی بستگی دارند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • برق نرسیدن به دستگاه: ابتدا مطمئن شوید که لباسشویی به درستی به منبع برق متصل شده و سوئیچ آن را روشن کرده اید.
  • مشکل در سیستم برق لباسشویی: در صورتی که سیستم برق دستگاه یا کابل برق آن دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستگاه روشن نشود. در این صورت نیاز به تعمیرات الکتریکی دارد.
  • مشکل در برد الکترونیکی یا سیستم کنترل: برای بررسی این مورد، بهتر است به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.
  •  مشکل در بخش های داخلی لباسشویی: ممکن است اتصالات یا بخش های مختلف داخلی لباسشویی مانند موتور یا سیستم آب ریزی دچار مشکل شده باشند. در این صورت نیاز به بازدید یک تکنسین دارید.

در صورتی که لباسشویی شما روشن نمی شود، بهترین راه حل این است که از طریق تماس با آشنا سرویس، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مشهد صحبت کرده و مشکل را بررسی و رفع کنید.

علت باز نشدن در لباسشویی ال جی

مشکل قفل شدن در لباسشویی ال  جی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه برخی از این علل مورد بررسی قرار گرفته اند.

  • قطع برق: یکی از اصلی ترین عوامل عدم باز شدن در لباسشویی ال جی، قطع به درستی نبودن برق است، اطمینان حاصل کنید که لباسشویی به درستی به سیستم برق متصل شده است و قطع برقی در منطقه شما وجود ندارد.
  •  قفل درب: در بعضی مدل های لباسشویی، وجود قفل درب برای ایمنی بارگذاری و تخلیه می تواند باز شدن درب را محدود کند. در این صورت اطمینان حاصل کنید که قفل درب درست کار می کند و به درستی باز شده است.
  •  مشکل در قسمت های مکانیکی: ممکن است لباسشویی شما دارای مشکل در قسمت های مکانیکی باشد که باعث مانع شدن از باز شدن درب شود. در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات مشکل دار وجود دارد.
  •  خرابی الکترونیکی: مشکلات الکترونیکی در سیستم کنترل ممکن است باز شدن درب را ممکن نکند. در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات الکترونیکی وجود دارد.

در صورتی که با وجود انجام تمامی این چک ها مشکل همچنان باقی بماند، توصیه می شود که با تعمیرکار متخصص یا خدمات پس از فروش ال جی تماس بگیرید تا مشکل به  طور دقیق تشخیص داده و رفع شود.

راهنمای کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

 

این راهنما به شما در درک رایج ترین کدهای ارور ماشین لباسشویی ال جی کمک می کند. برای هر کد خطا، توضیحی در مورد معنای آن و اقداماتی که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید، ارائه شده است.

ارور CL لباسشویی ال جی : قفل کودک روشن است

اگر کد خطای CL را روی ماشین لباسشویی ال جی خود مشاهده کردید، به این معنی است که قفل کودک فعال است. برای غیرفعال کردن آن، باید دکمه های مربوط به دما و حالت اقتصادی/سریع را به طور همزمان فشار دهید و به مدت سه تا چهار ثانیه نگه دارید.

ارور OE ماشین لباسشویی ال جی:  مشکل در تخلیه آب

مشاهده کد خطای OE نشان دهنده وجود انسداد در مسیر تخلیه آب است که مانع از تخلیه صحیح آب از ماشین لباسشویی شما می شود. قبل از اینکه فکر کنید پمپ تخلیه خراب است، چند مورد را برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در شهر مشهد بررسی کنید:

  • بررسی فیلتر پمپ: ابتدا فیلتر پمپ تخلیه را از نظر هرگونه گرفتگی یا انسداد بررسی کنید.
  • بررسی انسداد در شلنگ تخلیه: مطمئن شوید که هیچ پیچ خوردگی یا گرفتگی در شلنگ تخلیه وجود نداشته باشد که مانع از جریان روان آب شود.

اگر با انجام این موارد ساده مشکل حل نشد، ممکن است انسداد در موارد زیر باشد:

  • فیلتر پمپ تخلیه
  • لوله حسگر فشار و محفظه هوا
  • مقاومت در پمپ تخلیه
  • اتصالات یا پروانه پمپ تخلیه

ارور IE در لباسشویی ال جی : آبگیری نکردن

کد خطای IE نشان می دهد که ماشین لباسشویی شما به درستی آبگیری نمی کند. برای رفع این مشکل، موارد زیر را بررسی کنید:

  • شیر آب ورودی: مطمئن شوید که شیر آب ورودی باز است و هیچ گرفتگی یا انسداد در محفظه هوا و همچنین شلنگ حسگر فشار وجود ندارد.
  • شیر ورودی آب: بررسی کنید که شیر ورودی آب بسته نباشد.

اگر موارد بالا مشکل را حل نکردند، دلایل پیچیده تری وجود دارد که نیاز به کمک یک متخصص لباس شویی الجی درمشهد  دارد. این دلایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ایراد در سیم کشی شیر ورودی آب
  • مشکل مقاومت شیر آب
  • مشکل در برد مدار چاپی PCB  ماشین لباسشویی

ارور DE در ماشین لباسشویی ال جی : درب باز است

دیدن کد خطای DE به این معنی است که قفل درب ماشین لباسشویی lg شما مشکل دارد. اگرچه این یک مشکل رایج است، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که درب را خودتان ببندید. اگر موفق نشدید، درب و قفل ایمنی را از نظر سایش و پارگی بررسی کنید. در صورت عدم وجود مشکل در موارد فوق، ممکن است با مشکلات زیر روبرو باشید:

  • قفل درب
  • برد کنترل

کد خطا UE لباسشویی LG: عدم تعادل بار

کد خطا UE نشان دهنده عدم تعادل بار در ماشین لباسشویی شما است. این عدم تعادل می تواند مانع از چرخش صحیح لباس ها شود. برای رفع این مشکل، لباس ها را مجددا مرتب کنید و چرخش را دوباره راه اندازی کنید. همچنین مطمئن شوید که ماشین لباسشویی روی یک سطح صاف قرار گرفته باشد. به یاد داشته باشید که بارهای سبک بیشتر از بارهای سنگین باعث ایجاد این خطا می شوند.

کد خطا SE : خرابی موتور یا مشکل در برد اصلی

از آنجایی که این یک مشکل جدی است که نیاز به تعمیر توسط متخصص دارد، به شدت توصیه می شود برای حل این کد خطا با یک تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

اتصال کوتاه در موتور یا برد کد خطا CE

علت احتمالی این کد خطا می تواند خرابی در خود دستگاه (ماژول کنترل اصلی، موتور محرک اصلی یا استاتور) یا سیم کشی منزل شما باشد. توصیه می شود برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید.

قطعی برق کد خطا PF

این کد خطا معمولاً به دلیل اتصال نامناسب سیم برق یا مشکل در سیم کشی یا اتصالات بین فیلتر تداخل فرکانس رادیویی برق و ماژول کنترل، PCB یا کارت کنترل اصلی ایجاد می شود. همچنین ممکن است در حین شستشو قطع برق رخ داده باشد. اگر در حل کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی خود مشکل دارید، به شدت توصیه می شود با یک کارشناسان آشنا سرویس تماس بگیرید.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

آیا امکان تعمیر لباسشویی ال جی در محل وجود دارد؟

بله، آشنا سرویس خدمات خود را در محل ارائه می‌دهد. این کار مزایای زیادی برای شما دارد، از جمله:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و نقل لباسشویی
  • عدم نیاز به جابجایی لباسشویی
  • نظارت بر روند تعمیر
  • اطمینان از استفاده از قطعات یدکی اصل

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد شامل گارانتی می‌شود؟

بله، نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد آشنا سرویس، خدمات خود را با گارانتی یک ساله ارائه می‌دهد. گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل مجدد در همان قسمت، تعمیر آن رایگان خواهد بود.

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی به عوامل مختلفی مانند مدل لباسشویی، نوع مشکل و قطعات مورد نیاز برای تعمیر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق، می‌توانید با یک تعمیرکار تماس گرفته و مشکل خود را شرح دهید.

آشنا سرویس تعمیرات سایر برندهای لباسشویی را نیز انجام می‌دهد؟

بله،  نمایندگی اشنا سرویس تعمیرات سایر برندهای لباسشویی شامل بوش و سامسونگ را نیز انجام می‌دهد.

میانگین زمان تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد چقدر است؟

میانگین زمان تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد به عوامل مختلفی مانند نوع مشکل، مدل لباسشویی، در دسترس بودن قطعات یدکی و مهارت تعمیرکار بستگی دارد. به طور کلی، تعمیرات ساده مانند تعویض فیلتر یا شلنگ تخلیه آب، در حدود 1 تا 2 ساعت انجام می‌شود. اما تعمیرات پیچیده ‌تر مانند تعمیر موتور یا برد الکترونیکی، ممکن است به چند روز زمان نیاز داشته باشد.

 

یک پاسخ بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]